marți, 12 aprilie 2011

Tarta cu branza de vaci

As putea numi aceasta tarta prajitura familiei intrucat, de cand am descoperit reteta, o fac foarte des si e pe placul tuturor, chiar si a invitatilor care au testat'o!:)
De data aceasta am mai imbunatatit'o, am adaugat frisca lichida in umplutura, inspirata fiind de o tarta de pe blogul lui Miha.

Ingrediente pentru aluat (blat):
6 oua
6 linguri faina
6 linguri zahar
1 plic praf de copt
sare

Se bat albusurile cu un mixer cu un praf de sare si tot zaharul, se incorporeaza treptat galbenusurile si faina amestecata cu praful de copt. (Blatul se poate face si din 4 oua, 4 linguri de zahar si 4 linguri de faina, eu am folosit insa o tava detasabila cu diametrul de 28 cm).


Ingrediente pentru umplutura:
500 g branza de vaci
100 ml frisca din smantana grasa si zahar
3 oua
150 g zahar
esenta rom

Se face frisca si se amesteca cu branza de vaci, zaharul, ouale si esenta de rom. Se poate folosi si aici mixerul pentru a rezulta o crema fina. (Eu am folosit o furculita deoarece am vrut sa se simta branza).

(scuzati degetelul! Luca participa activ la treburile bucatariei dar mai ales la gustat zaharul ori de cate ori are ocazia!)
 Intr'o tava detasabila se toarna blatul iar deasupra umplutura si se da la cuptor la foc mic pentru 40 de minute, se face testul scobitorii si se lasa sa se raceasca in cuptor.

Se pudreaza apoi cu zahar pudra din belsug!
Sa aveti pofta!

Un comentariu:

  1. flory,iar ma chinui?glumesc!dar nu te voi ierta...doar atunci cand o voi gusta.ce gusta!?cand voi mancaaaaaa!

    RăspundețiȘtergere