duminică, 23 ianuarie 2011

Friptura de porc cu cartofi in vasul roman

Ca tot e week'end, zi de rasfat, mai putem trece cu vederea peste cateva calorii in plus care vor fi cu usurinta date jos in cursul saptamanii si va dau o reteta absolut delocioasa de carne de porc in vasul roman.

Ingrediente:
1 kg macra de porc
2-3 carnati afumati
100 g salanina
4 cartofi
1 caciulie usturoi
100 ml ulei
1 cana apa
1 pahar vin alb
sare, oregano, busuioc
cateva boabe de piper
4-5 foi de dafin mici

Am pus carnea spalata si taiata in vasul roman. Am pus bucata de slanina taiata printre ea. Am presarat sare, oregano, busuioc si am uns fiecare bucatica cu usturoil taiat marunt. Am pus foile de dafin, am completat cu 1 cana de apa, am asezat capacul si am dat la cuptor la foc mic (in cuptorul preincalzit).
Timp de 1 ora si jumatate nu am umblat deloc la cuptor.
Apoi am scos vasul, cu o paleta am invartit friptura, am asezat carnatii afumati (facuti in casa si care dau o aroma minunata) peste carne, la fel am procedat si cu cartofii si am dat din nou la cuptor. De data aceasta am lasat vasul fara capac si am dat focul mai mare.
Se mai lasa la cuptor inca 20 de minute sau pana cand cartofii sunt gata avand grija sa mestecam de cateva ori.
Inainte cu 5 minute de a scoate vasul din cuptor turnam paharul de vin!
Sa aveti pofta!

2 comentarii:

  1. AHA,TE-AM GASIT!CAND ITI VAD DELICATESELE MI SE FACE FOAME INSTANTANEU;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand faci mancare in vas roman nu cred ca se pune ulei.E mai sanatos;)

    RăspundețiȘtergere