luni, 21 februarie 2011

Chiftelute in sos tomat

Acest sos imi aduce aminte de copilarie. Ca sa fie mai mancabile, chiftelutele erau preparate cu sos si servite alaturi de un piure de cartofi. Mancarea avea un real succes la un copil atat de pretentios la mancare cum am fost eu. :))
Chiftelutele se fac dupa aceeasi reteta ca si aici. Atat doar ca de data acesta nu le'am mai facut rotunde si in baie de ulei ci le'am rumenit pe o parte si pe cealalata in mai putin ulei.
Ingrediente pentru sosul tomat:
2 cani apa
2 linguri pasta de tomate
1 lingura faina
1 lingurita sare
1 lingurita zahar
condimente: busuioc, oregano, foi de dafin, piper macinat

Punem la fiert apa, pasta de tomate, sarea, zaharul si condimentele. Cand da in fiert adaugam lingura de faina diluata in apa rece (turnam cate putin si mestecam continu). Lasam sa fiarba 10 minute avand grija sa mestecam pentru a nu se prinde.
Stingem apoi focul, punem chiftelutele inauntru si le cufundam bine in sos. Lasam 10 minute sa se inmoaie si servim apoi.
De data acesta am servit alaturi de un pilaf de orez.

Sa aveti pofta!

Un comentariu: