miercuri, 1 iunie 2011

Tarta de branza sarata cu stafide

Trebuie sa recunosc ca am ramas in urma rau cu postatul retetelor si mi s'au adunat foarte multe asa incat nici nu stiam cu ce sa incep. Astfel am hotarat sa le iau in ordine.

Ingrediente pentru aluat:
6 oua
6 linguri faina
6 linguri zahar
1 plic praf de copt
sare

Se bat albusurile cu un mixer cu un praf de sare si tot zaharul, se incorporeaza treptat galbenusurile si faina amestecata cu praful de copt. (Blatul se poate face si din 4 oua, 4 linguri de zahar si 4 linguri de faina, eu am folosit insa o tava detasabila cu diametrul de 28 cm).

Ingrediente pentru umplutura:

400 g branza sarata de vaci
200 g zahar
1 plic zahar vanilat
esenta de vanilie
stafide

Se amesteca toate ingredientele si se paseaza cu furculita. Combinatia de dulce-sarat e nemaipomenita.

 Intr'o tava detasabila se toarna blatul iar deasupra umplutura si se da la cuptor la foc mic pentru 40 de minute, se face testul scobitorii si se lasa sa se raceasca in cuptor.

Se pudreaza cu zahar pudra din belsug!



Sa aveti pofta!

2 comentarii:

  1. branza sarata si stafide?....n-am mai minat asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, cat de greu raspund...dar am avut probleme cu accesarea blogului...asadar, e delicioasa, imi aminteste de pasca sarata dar dulceaga si cu stafide pe care o facea mama!

    RăspundețiȘtergere