joi, 5 mai 2011

Chec din piept de pui cu ciuperci si masline

Iata un aperitiv pe care l'am pregatit pentru masa de Paste in ideea de a mai manca si altceva in afara de carne de porc si care a fost foarte usor de facut, gustos si satios!


Ingrediente:
1 piept de pui si jumatate
6 oua
6 linguri faina
300 g branza sarata sau cascaval
100 g unt
1 cutie ciuperci
masline negre
sare
condimente dupa preferinte: cimbru, oregano, piper
va recomand sa puneti si ceva verdeata, o legatura de ceapa verde ar fi mers grozav

Galbenusurile se freaca cu untul topit, se adauga albusurile batute spuma cu un praf de sare. Faina se toarna treptat, batand continu.
Pieptul de pui se toaca la robot, branza se rade pe razatoare iar ciupercile si masline se taie bucatele. Se amesteca toate in compozitie.
Condimentam dupa gust cu sare, piper, oregano, cimbru.
Se toarna intr'o tava de chec in care am pus hartie de copt si se coace 30-40 de minute pana e gata.
Compozitia e pentru 2 checuri!
Sa aveti pofta!

4 comentarii:

  1. foarte bun checul asa aperitiv

    RăspundețiȘtergere
  2. buna flory. super chec-ul.am facut in seara asta si ai mei barbati l-au devorat. mai ales ca l-am servit cu un sos din smantana, usturoi, un pic de mustar si sos se soia peste feliile frumos asezate pe farfurie ( binenteles ca cei doi pitici - marcu si matei- fara sos), iar ca si condiment i-am pus si un pic de nucsoara. pupici si la cat mai multe retete

    RăspundețiȘtergere
  3. pieptul de pui se pune crud sau fiert?

    RăspundețiȘtergere
  4. alice, chiar e bun!

    giulia, multumesc pentru tot! pupici si pofta buna!

    lori, pieptul de pui se pune crud!

    scuzati marea intarziere cu care va raspund aici!

    RăspundețiȘtergere