vineri, 7 ianuarie 2011

Gulas de vita

Ingrediente:
500 g carne de vita
2 linguri de pasta de tomate
4 cartofi
50 g faina
o mana buna de legume (congelate-am folosit eu in aceasta reteta)
1 ceapa mare
ulei
busuioc, oregano
1 legatura marar
1 legatura patrunjel




Am tocat ceapa marunt si am pus'o in uleiul fierbine.
Am adaugat apoi carnea tocata cubulete, am pus sare, am acoperit cu apa si am lasat'o la foc mic timp de 40 de minute acoperita cu un capac.

Am adaugat pasta de tomate diluata cu apa impreuna cu cartofii.
Am pus apoi si faina dizolvata in apa rece, am adaugat 2 cani de apa si am lasat sa fiarba.
Cand aproape erau fierti cartofii, am adaugat legumele direct din punga de la congelator, am condimentat cu busuioc si oregano si am mai lasat sa fiarba 10 minute.
Am stins apoi focul si am presarat mararul si patrunjelul tocat.
Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu