luni, 4 aprilie 2011

Budinca de taitei cu branza dulce

Am facut aceasta budincuta pentru pitici, bineinteles, dar nu m'am putut abtine sa nu mananc si eu trei portii fara sa ma satur deci urmatoarea va fi cu siguranta mult mai mare:))

Ingrediente:
500 ml lapte
taitei
300 g branza dulce de vaci
3 linguri zahar
3 oua
coaja rasa de la o lamaie
zahar pudra pentru decor

Laptele se pune la fiert si se adauga taiteii care se fierb conform sfatului de pe ambalaj. Eu am pus taitei cat sa iasa spre o consistenta mai groasa.
Spre finalul fierberii am adaugat cele 3 linguri de zahar si am dat deoparte.
Am adaugat apoi ouale, branza si coaja rasa de la o lamaie si am amestecat bine.
Compozitia rezultata am rasturant'o intr'un vas pentru cuptor si am lasat la foc mic timp de 40-50 minute.

Dupa ce s'a racorit am scos budinca pe un platou si am decorat'o cu zahar pudra!

Sa aveti pofta!

Un comentariu: